اولین مرحله از شبیه سازی مایعات در برنامه هودینی، ایجاد زمین (Ground plane)، ایجاد اسیر (sphere)، استفاده از جلوه های ویژه جهت تبدیل اسیر(Sphere) به مایع با استفاده از (FLIP Fluid from object) گروه Particle Fluids و اعمال تغییرات و تنظیمات بر روی آن ها در برنامه هودینی (Houdini FX 16.5.268)

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش مبانی هودینی

آموزش مبانی هودینی

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
آموزش متوسطه هودینی

آموزش متوسطه هودینی

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی
آموزش مقدماتی هودینی

آموزش مقدماتی هودینی

شاخه: سطح: نوع دوره: متنی