نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان – مایکروسافت CRM

مایکروسافت CRM

معرفی مایکروسافت CRM

حرکت گسترده‌ی سازمان‌­ها به سمت استقرار سیستم‌­های مدیریت ارتباط با مشتری نشان از اهمیت روز افزون نقش مشتریان در موفقیت و عدم موفقیت سازمان‌­ها دارد. امروزه سازمان‌­ها برای شناسایی و جذب مشتریان، فروش و ارائه‌ی محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستم‌­های مدیریتی مناسب و یکپارچه­، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیت­‌های سازمان را محقق سازند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Microsoft Dynamics CRM که بر پایه ASP.NET تولید شده است به وسیله‌ی قابلیت­‌های منحصر به فرد خود این امکان را برای سازمان‌­ها فراهم می‌­کند تا تمامی امور مشتریان خود را به صورت کاملا یکپارچه مدیریت نمایند. در این سیستم فعالیت­‌های بازاریابی، فروش و خدمات به صورت کاملا یکپارچه مدیریت می‌­شود. مدیریت فرایندها و گردش­کارها، ارتباطات متنوع و یکپارچه، از مزایای این نرم افزار محسوب می­‌شوند.

فروش، بازاریابی و خدمات، سه ماژول اصلی و پیش‌فرض این نرم افزار هستند که هر کدام شامل موجود‌‌‌‌یت‌­های مربوط به خود می‌شوند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مایکروسافت CRM این امکان را فراهم می‌­کند تا در صورت نیاز بتوان ماژول­‌ها، موجودیت­‌ها، فرم‌­ها، فیلدها، گردش کارها و … را مطابق با نیاز سازمان­ توسعه داد. انعطاف‌پذیری بی‌نظیر این نرم ­افزار یکی از قابلیت­‌های منحصر به فرد آن است.

 

CRM مایکروسافت چیست؟

CRM مایکروسافت که به آن Microsoft Dynamics 365 می گویند، یک نرم افزار یکپارچه ایست که به شما راه حل هایی مبتنی بر اطلاعات ورودی، فرآیندها و روند های تعریف شده، ارائه می دهد تا بتوانید با کمک آن تعاملات بین مشتری ها و کسب کارتان را بهبود ببخشید. سی آر امِ مایکروسافت یا نرم افزار مدیریت روابط مشتریان تولید شده توسط شرکت مایکروسافت در مدیریت و نگهداری مشتریانتان استفاده می شود و سرنخ (Lead) فروش، بازاریابی و چرخه ی فروش را با توجه به نیاز شما پیگیری می کند و در نهایت به شما اطلاعات عملیاتی ارائه می دهد.

مزایای CRM مایکروسافت

مزایای CRM مایکروسافت

شرکت ارائه دهنده

مایکروسافت با سرمایه گذاری های هنگفت در زمینه ی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری توانسته است که گوی رقابت را از دیگران برباید و اکثر سازمانهایی با کسب و کار B2B به استفاده از این راهکار روی آورده اند.

تعدد شرکت های ارائه دهنده ی خدمات

با استفاده از نسخه ی توسعه دهندگان نرم افزار، محدودیت های رایج نرم افزارهای خارجی برطرف شده است و شما می توانید طرف حساب شرکت های مختلف داخلی ارائه دهنده ی خدمات مربوط به CRM مایکروسافت باشید. با استفاده از تحلیل نیروهای رقابتی مایکل پورتر می توان گفت که این نقطه قدرت چانه زنی سمت شما را افزایش می دهد و اگر از عملکرد توسعه دهنده ای رضایت نداشته اید می توانید به راحتی آنرا تغییر دهید و با شخص یا شرکت جدیدی توافق کنید و نرم افزار و دیتا های خود را نیز حفظ نمایید.

امکان شخصی سازی نرم افزار CRM

با توجه به نیاز خود و تقریبا در هر سطحی از نیاز می توانید CRM مایکروسافت را شخصی سازی کنید و روند ها و فرآیند های اصلی مربوط به خود را بنویسید، فرم های سازمانی خود را داشته باشید، پیشنهاد قیمت صادر کنید، با استفاده از وب سرویس به سیستم های حسابداری متصل شوید، موجودی انبار بگیرید و حتا سیستم حضور و غیاب و منابع انسانی پیشرفته ای داشته باشید. می توانید با صرف زمان و هزینه در سطح یک ERP  فوق پیشرفته از آن توقع داشته باشید.

یکپارچه سازی با ابزارهای هوشمند فروش Microsoft CRM

CRM مایکروسافت می تواند با تلفن های آی پی تجمیع گردد. می توانید با برنامه نویسی و استفاده از نرم افزار های مختلف، روند فروش را تسریع ببخشید. به عنوان مثال، یک کارشناس سرنخ فروشی را ثبت کرده است که اطلاعات آنرا تکمیل نموده و درون سیستم مشخصات تماس اشخاص مربوط به پرونده ی  فروش تحت مالکیت ایشان است. می توان سیستمی را پیاده سازی کرد که اگر شخصی از بیرون با شرکت شما تماس بگیرد و مشخصاتش در سیستم به نام کارشناس مشخصی باشد، به صورت خودکار تماس تلفن آی پی همان کارشناس برقرار گردد و …

گزارش گیری

از دیگر نقاط قوت این نرم افزار امکان گزارش گیری پیشرفته و انتخابی و تبدیل خروجی های لحظه ای گزارش به روی نمودار های مختلف و حتا استفاده از Microsoft Power BI است.


دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *